من ۲۵ ام موعدم بود همون روز با فرداش که دو روز کامل لکه بینی قوه ای داشتم یکمم ترشح بود یبارم همراه ادرارم خون کمرنگ اومد، ماه پیشم دو روز اینجوری شدم بعدش پری شدم اما این ماه دوروز لک قهوهای دیگه خبری از هیچی نیست، از روز قبلش سردرد شدید گرفتم با معده درد جوری که فقط میخابم نا ندارم پاشم، سرگیجه ام دارم نمازمم نمیتونم پاشم نشسته میخونم، حالت تهوع ام کم دارم الآنم رو شکم خابیدم انگار زیر شکمم سفت شده سمت چپمم یکم تیر میکشع، واقعا نمیدونم چیکار کنم بی بی چکم صبح زدم منفی بود
وای منم خیلی درد داشتم
من خیلی تو زمان لانه گزینی درد داشتم
سیکلت چندروزس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.