بچه ها میگن هر نیم ساعت
ببین من سه روزه اقدام کردم
کلن شلوارشو خیس میکرد تواین سه روزفقط دوبارشو تودسشویی جیش کرد
دیگه باخودم گفتم این حجم ازخطادادن خب یعنی اینکه آمادگی نداره
آوردم پوشکش کردم گفتم بزاربهش فشارنیارم بعدنیم ساعت خودش گفت جیش بردمش تودسشویی اونجا جیش کرد😐
ببین به نظرم زودشروع نکن
من که تصمیم گرفتم دوسال وهشت ماهش که شداقدام کنم
فعلن میخام روزاتوخونه بازبزارمش بدون هیچ فشاری
چون واقعااااا مرحله ی سختیه
ببین عزیزم اول باید ببینی آمادگی داره یانه؟
مثلا پوشکش شب تا صبح خشک باشه یا ۳، ۴ ساعت پوشکش خشک باشه
اونموقعه از پوشک بگیر و وقتیم گرفتی دیگه پوشکش نکن که خیلی پسرفت میکنه
روز اول هر یه ربع یا نیم ساعت ببرش دستشویی
قبل خواب و بعد بیدار شدن و چند دقیقه بعد آب خوردن ببرش دستشویی
اگه دستشویی نکرد خودت جلوش انجام بده
تشویقش کن، براش برچسب بخر هرموقعه که دستشویی کرد خودت انتخاب کن یه دونه بزن به دیوار دستشویی، اگه خودش گفت بزار خودش انتخاب کنه و بزنه به دیوار دستشویی
قبل اینکه خودت بخوای بری دستشویی بهش بگو
هی بهش بگو که دستشویی نکن ولی دعوا نکن
اگر هم دستشویی کرد دعواش نکن فقط بگو اشکال نداره اینسری زودتر بگو که بریم دستشویی کارتو بکن
کم کم یاد میگیره فقط خودتم باید امادگی داشته باشی و صبر خیلی زیادی داشته باشی
اولش هر نیم ساعت بعدش که یادگرفت یه ساعتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.