ان تی سونوعه، ازمایشش میشه غربالگری سه ماهه اول
اون ازمایش، ازمایش تحمل قند یا گلوکزه ک اول ی خون میگیرن ازت بعد یه 100میل یا 75میل شربت گلوکز بت میدن بخوری باید از داروخونه بگیری، و بعد سه بار خون میگیرن ازت هر ساعت یبار یعنی ۴ ساعت الافی داره🫠💔
اون آزمایش گلوکز فک کن بین هفته ۲۴تا ۲۷ و اینکه سه مرحله خونگیری فککککک کنم😅
انتی یدونه سونو هس یدونم ازمایش خون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.