۳ پاسخ

ان تی سونوعه، ازمایشش میشه غربالگری سه ماهه اول
اون ازمایش، ازمایش تحمل قند یا گلوکزه ک اول ی خون میگیرن ازت بعد یه 100میل یا 75میل شربت گلوکز بت میدن بخوری باید از داروخونه بگیری، و بعد سه بار خون میگیرن ازت هر ساعت یبار یعنی ۴ ساعت الافی داره🫠💔

اون آزمایش گلوکز فک کن بین هفته ۲۴تا ۲۷ و اینکه سه مرحله خونگیری فککککک کنم😅

انتی یدونه سونو هس یدونم ازمایش خون

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری
مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری