شبا اشپزخونه رو. تمیز میکنم ومیخوابم اگه نکنم اصلا خوابم. نمیبره
تا یه حدی حرفا و کارای بقیه برام مهم نیست
اصلا اهل غیبت کردن و غیبت گوش دادن نیستم
برام مهمترین چیز خوب بودن حال خانواده م و گرم نگداشتنه کانون خانواده مه
انسان امیدواری هستم تو هر شرایطی
همیشه تو هرشرایط نیمه پر لیوان و میبینم🥲
و از همه بهتر از هیییییچکس توقع ندارم به خاطر همین کم پیش میاد ناراحت شم از کسی🤌🏻
همیشه باید دور برم مرتب باشه وگرنه تمرکز ندارم برا همین هم پیش میاد خونم نامرتب یا کثیف باشه
کتاب خوندن
زیاد اهل رفت آمد نیستم و با تنهایی خودم کیف میکنم 🤌
در بدترین شرایط روحی و جسمی به ظاهرم میرسم
سحرخیزی تا ظهر همه کارای خونه رو انجام میدم بعد از ظهر ب تفریح و خودم میرسم
متاسفانه هیچ،ینی خااااک🤦♀️🤣
غذام همیشه حاضر باید باشه
حرفهای بقیه اصلا برام مهم نیست کار و زندگی خودمو میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.