۸ پاسخ

شبا اشپزخونه رو. تمیز میکنم ومیخوابم اگه نکنم اصلا خوابم. نمیبره

تا یه حدی حرفا و کارای بقیه برام مهم نیست
اصلا اهل غیبت کردن و غیبت گوش دادن نیستم
برام مهمترین چیز خوب بودن حال خانواده م و گرم نگداشتنه کانون خانواده مه

انسان امیدواری هستم تو هر شرایطی

همیشه تو هرشرایط نیمه پر لیوان و میبینم🥲
و از همه بهتر از هیییییچکس توقع ندارم به خاطر همین کم پیش میاد ناراحت شم از کسی🤌🏻

همیشه باید دور برم مرتب باشه وگرنه تمرکز ندارم برا همین هم پیش میاد خونم نامرتب یا کثیف باشه
کتاب خوندن
زیاد اهل رفت آمد نیستم و با تنهایی خودم کیف میکنم 🤌
در بدترین شرایط روحی و جسمی به ظاهرم میرسم

سحرخیزی تا ظهر همه کارای خونه رو انجام میدم بعد از ظهر ب تفریح و خودم میرسم

متاسفانه هیچ،ینی خااااک🤦‍♀️🤣

غذام همیشه حاضر باید باشه
حرفهای بقیه اصلا برام مهم نیست کار و زندگی خودمو میکنم

سوال های مرتبط