۱۰ پاسخ

وای منم دقیقا تو همین شرایطم

فقط آمپول یکی دوروزه خوب میشی
میتونی الان دیفین هیدرامین بخوری
شربت توسیبن عالیه

اب نمک قرقره کن
دیفن هیدارمین بخور یا قرقره کن

قرقره اب نمک بمونع تو گلوت مخصوصا شبااااا
شربن دیفن هیدامین قرقره کن کمی بعد بخور صب شبه فقط اینکه خواب اوره
هر۸ساعت داروی اموکسی کلاو ۶۲۵باشههه بخور
اب گرمم داغ عسل لیمو

انتی هیستامین فک نکنم جواب بده
دیفن هیدرامین قرقره کن بخور
اب نمک قرقره کن بااب نسبتن داغ

من اینجور بودم رفتم دگزا زدم خوب شدم و یه شربت سرفه هم از داروخونه گرفتم

پونه دم کن بخرو

دیفن هیدرامین قرقره کن

آب گرم و زردچوبه هم خوبه

آب گرم
لیمو
عسل
قاطی کن بخور

سوال های مرتبط