من ۴۰میگیرم
اره بنظرم ۴۰ بگیر البته ب جنس لباس و اندازه هم بستگی داره
دختر من یک سالو ۸ ماهشه سایز ۴۰ .اما کمی بزرگه
من سایز ۳ میگیرم
قواره لباسا باهم فرق داره
و جنسشونم مهمه
و اینکه میخوای کی بپوشونی
و اینکه بدت نمیاد گشاد باشه؟
من به شدت از لباس گشاد و بلند بدم میاد. بخوام تا بزنمو اینا اصلا
واسه همین الان ۳۵ میپوشونم بش اوکیه
۴۰ دوسه دست گرفتم که همه قد آستین و شلوار یکم بزرگه. ولی دوتا چهل داره اندازشه🙄
۴۰ بگیر یهو میبینی آب میره بعد شستن
منم ۴۰میگیرم
۴۵میگیرم البته قواره ها متفاوت
آره همون ۴۰ رو بگیر
۴۰ عزیزم
من ۳۵
۴۰ بهتره
همون ۴۰ بگیر
۴۰
من ۳۵ گرفتم
از چه سایتی میگیرین لباس؟
۴۰بگیرعزیزم
سایز ۴۰ گرفتم یکم ازاده خوبه ولی ۳۵ کادو اوردن واسش جذب تنشه اذیته موقع پوشیدن
اگه ۳۵ فیت تنشه ۴۰ بگیر زود کوچیک نشه
البته قواره ی لباسها هم با هم متفاوته اینم در نظر بگیر.مثلا دختر منم یه ۳۵ داره براش فیته،یه ۳۵ دیگه گشاد و بزرگه
۴۰ . .میگیرم .
۳۵کوچیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.