۱۴ پاسخ

چهل میگیرم چهل و پنج هم گرفتم😅

من چهل می‌پوشم یکم آزاد هست ولی ۳۵ تنگه خیلی اذیته بچع

چهل گرفتم ولی اکثر لباسا شو خودم میدوزم براش...
عشق میکنم 💙

۴۰
بعضیا قوارشون کویچک‌باشه ۴۵

منم اکثرا ۳۵ قواره بزرگ میخرم...خیلی سایز ۴۰ داره ولی بزرگن☹️

اگربرند خارجی باشه 35ولی ایرانی 40

۴۰.

من 40سایزشه 45میگیرم لباس تنگ نمیپوشه گشادراحتتره

بزار باشه بعدا بپوش براش

گشاد و لش بهش قشنگتره برا همین ۴۰میگیرم

۴۰ میگیرم
۳۵ پیراهنش کوتاهه

من کلا ۴۰ میگیرم الان چون دوسه ماهم زمان میبره هوا گرم شه بپوشه

سایز ۴۰ میگیرم

سایز ۴۰میگیرم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۱ سالگی