من ۴۰میگیرم گشاده براش ولی راحته عوضش ۳۵خیلی کیپه
عشقم بسگی به جسه بچه داره و همینطور به قواره لباس آخه همشون یه سایز نیست ،من بیشتر لباس دخترم اینترنتی سفارش میدم،با متر اندازه میگیرم گاهی ۴۰، گاهی هم ۴۵
اوضاع ماهم همینه اما 40 میگیرم
۴۰ میگیرم من، گشادیش اونقد اذیت کننده نیس بهس میاد اتفاقا؛ ولی ۳۵ تنگه اذیتش میکنه
من دخترم ریز و میزه هست ۹ کیلو و ۳۵ میگیرم و لباس گشاد اصلا دوست نداره سریع گریه میکنه میگه در بیار خانوم باید از الان فیت تنش باشه 😂
پسرم ده کیلوعع ۴۰خوبه براش
منم دقیقا همین مشکلو دارم ولی ۴۰ بهتره ۳۵ دیگه انگار به بچه کوچیکه واقعا
۳۵ میگیرم قواره هاشون فرق داره لباسا بعضیا جذب تره بعضیا یکم ازاده بهش
گشاد باشه بهتره
من ۳۵ میگیرم بهشدهم بزرگه
40بگیر چون قراره چندماه بپوشه قد اینام میکشه
۴۰ میگیرم
بستگی به قواره لباس داره من35-40 گرفتم
40بگیر الان که دیگه لباس لانگ و لش مده کوچیک بگیری میمونه بلااستفاده چون بچه ها رو رشد هستن
ببین بستگی داره به قواره اش
من ۳۵ میگیرم. (آنلاین)
بعضیاش اندازه، اندازه بعضیا بزرگه یکم
من ۴۰ میخرم برراای تابستدنش یکم بلندن بعضی لباسا ولی بهتراز کوتاهی ه
بعصیا قواره دارن من اونروز حضوری رفتم ۳۵ و ۴۰ ها خ باهم متعاوت بودن مثلامیدیدی ۳۵یک برند قدش اندازه ۴۰ یک برنددیگه اش .اگر اینترتنتی میخری متربزن سایزبچتو دیگه به سایزا نمیشه اعتمادکرد
منم ۴۰ میگیرم گشاد باشه راحت ترن
من ۴۰ میگیرم دوست دارم لش باشه تو تنش
همون ۴۰, بگیر شما هرچی لش تر جیگرتر
۳۵ گرفتم کوچیکه
بستگی به لباس داره بعضی لباسا سایزاشون فرق میکنه من۴۰میگیرم دیروز براش لباس خریدم اندازه لباس۴۰بود ولی سایزشو۳۵زده بود
۴۰ گرفتم
من سعی میکنم گشاد تر بگیرم راحت باشه همون ۴۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.