گل برام نگرفت😂✌🏻
هیچکس واسه من گوزم نخرید.😂
اینم همسر🙃
تو بیمارستان نشد عکس بگیریم اومدیم خونه🥹
اینارو بابام اورد برام
الیته کامل نیفتادن
هیچکس برام نیاورد حتی همسرم یک شاخه گل برام نخرید با اینکه قبلش خیلی بهش گفته بودم من ازت توقع دارم اما نخرید
هر بار یادم میاد واقعا قلبم میشکنه 🥲
اینم بود ک خراب شد انداختیم رفت🥲
گلهای بنده
اینم شوهرم آورده
نیاورد برام 🥲
هیچ گلی برام اورده نشد😅
بزرگه که عروسک داره همسرم و بقیه خانواده و دوست و همکارا
این دوتا
گل زایمان من که اینه🥹🥹🥹
من شب اورژانسی سزارین شدم فرداش پسرم رفت ان ای سیو انقدر حالم بد بود عکس نگرفتیم اتاق خصوصی گرفتم دکور داشت ولی حسرت ی عکس با بچم ب دلم موند
یادش بخیر واقعا
اینا بود
همش رو هم شوهرم گرفته بود
همسرم خبر مرگش چیزی نگرفت حتی پول بیمارستان داداشم گل و کیک
بابام گوسفند و طلا و شیرینی
من بیشتر طلا دادن ولی این واسه همسرمه
داداشم خریده بود🙂
اینا بود دوتاشم تو عکس نیوفتاد
رز صورتی شوهرم اورد ، کناریش پدرشوهرم
از طرف مادرشوهر
گلی ک اطرافیان اومدن اوردن
گلی کهمسرم داد
من یه عکس درست نگرفتم، یادم رفت آخه خوشحال بودم زاییدم 😂😂😂😂
آبیه دسته گلی ک بابام گرفته کناری شوهرم🥹
چندتا ام طبیعی وقت نشد عکس بندازم
این ی مدل😂
اینان برا من بود😍
خیلی گل دوس دارم ولی تا حال کسی بهم گل نداد،😂😍😍
من چون گل طبیعی خراب شه غصه میخورم گفتم نیاره😂😂
سبد بادکنک اورد😂😂😂
این سه تا بودن
یادش بخیر 🥹🥹🥹🐥🐥🐥🌾🌾🌾🌾
مال منو پرستارا بردن ندادن گفتن گل طبیعی تو بخش ممنوعه
......
چه قشنگههه
اینتم مال منه
خوشک شد انداختم رفت حواستم نبود عکس بگیرم
الان پیامامیان
….
……………
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.