۴۲ پاسخ

گل برام نگرفت😂✌🏻

هیچکس واسه من گوزم نخرید.😂

اینم همسر🙃

تصویر

تو بیمارستان نشد عکس بگیریم اومدیم خونه🥹

تصویر

اینارو بابام اورد برام

تصویر

الیته کامل نیفتادن

تصویر

هیچکس برام نیاورد حتی همسرم یک شاخه گل برام نخرید با اینکه قبلش خیلی بهش گفته بودم من ازت توقع دارم اما نخرید
هر بار یادم میاد واقعا قلبم می‌شکنه 🥲

اینم بود ک خراب شد انداختیم رفت🥲

تصویر

گلهای بنده

تصویر

اینم شوهرم آورده

تصویر

نیاورد برام 🥲

هیچ گلی برام اورده نشد😅

بزرگه که عروسک داره همسرم و بقیه خانواده و دوست و همکارا

تصویر

این دوتا

تصویر

گل زایمان من که اینه🥹🥹🥹

تصویر

من شب اورژانسی سزارین شدم فرداش پسرم رفت ان ای سیو انقدر حالم بد بود عکس نگرفتیم اتاق خصوصی گرفتم دکور داشت ولی حسرت ی عکس با بچم ب دلم موند

یادش بخیر واقعا

تصویر

اینا بود
همش رو هم شوهرم گرفته بود

تصویر

همسرم خبر مرگش چیزی نگرفت حتی پول بیمارستان داداشم گل و کیک
بابام گوسفند و طلا و شیرینی

تصویر

من بیشتر طلا دادن ولی این واسه همسرمه

تصویر

داداشم خریده بود🙂

تصویر

اینا بود دوتاشم تو عکس نیوفتاد

تصویر

رز صورتی شوهرم اورد ، کناریش پدرشوهرم

تصویر

از طرف مادرشوهر

تصویر

گلی ک اطرافیان اومدن اوردن

تصویر

گلی ک‌همسرم داد

تصویر

من یه عکس درست نگرفتم، یادم رفت آخه خوشحال بودم زاییدم 😂😂😂😂

تصویر

آبیه دسته گلی ک بابام گرفته کناری شوهرم🥹

تصویر

چندتا ام طبیعی وقت نشد عکس بندازم

تصویر

این ی مدل😂

تصویر

اینان برا من بود😍

تصویر

خیلی گل دوس دارم ولی تا حال کسی بهم گل نداد،😂😍😍

من چون گل طبیعی خراب شه غصه میخورم گفتم نیاره😂😂
سبد بادکنک اورد😂😂😂

این سه تا بودن

تصویر

یادش بخیر 🥹🥹🥹🐥🐥🐥🌾🌾🌾🌾

تصویر

مال منو پرستارا بردن ندادن گفتن گل طبیعی تو بخش ممنوعه

......

تصویر

چه قشنگههه
اینتم مال منه

تصویر

خوشک شد انداختم رفت حواستم نبود عکس بگیرم

الان پیامامیان

….

تصویر

……………

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی