من طبیعی بودم خواهر اگه میانداختم میترسیدم از خودم همه موهام رو هوا بود 🥲😂
ولی بعدشو تو بخش دارم از پسرم تو بغلم
منو پسری👶🏻
بچم طفلی بستری شد قندش پایین بود اصلا نیاوردن پیش من
خیلی عکس قشنگی شده ولی متاسفانه من ننداختم دختزم بستری بود
پسرم۱۱روز ان آی سی یو بود نتونستیم لحظات اول رو ثبت کنیم🥹
من خیلی داغونم تو عکس😂
منودخملیم
خدمت شما
۵روز ان ای سیو بود😮💨😮💨 پسرم نتونستم عکس بگیرم دلم کبابه نمیتونم فکر کنم ب روز زایمان انقدر ک ناراحتم میکنه
بعداز زایمان تو ریکاوریه
بفرماااا اولین لحظه به آغوش کشیدن جونممم❤️
خودم گرفتم 🥲🥲
بیمارستان اجازه نداد لباس عوض کنم با اینکه خصوصی بود
من دو روز ای سی یو بودم روز سوم رفتم بخش بچه امم ندیده بودم
روز سوم رفتم تو دستگاه دیدمش
هیچ عکسی ام باهم نگرفتیم🤦🏻♀️
اصلا گوشی نداشتم دستم
شرایطمم مساعد نبود برای عکس گرفتن
ان ای سی یو هم نمیزاشتن از بچه عکس بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.