اولین عکستون با نینی رو بفرستید ببینیم🥹❤️

تصویر
۱۴ پاسخ

من طبیعی بودم خواهر اگه می‌انداختم میترسیدم از خودم همه موهام رو هوا بود 🥲😂



ولی بعدشو تو بخش دارم از پسرم تو بغلم

تصویر

منو پسری👶🏻

تصویر

بچم طفلی بستری شد قندش پایین بود اصلا نیاوردن پیش من

خیلی عکس قشنگی شده ولی متاسفانه من ننداختم دختزم بستری بود

پسرم۱۱روز ان آی سی یو بود نتونستیم لحظات اول رو ثبت کنیم🥹

من خیلی داغونم تو عکس😂

منودخملیم

تصویر

خدمت شما

تصویر

۵روز ان ای سیو بود😮‍💨😮‍💨 پسرم نتونستم عکس بگیرم دلم کبابه نمیتونم فکر کنم ب روز زایمان انقدر ک ناراحتم میکنه

بعداز زایمان تو ریکاوریه

تصویر

بفرماااا اولین لحظه به آغوش کشیدن جونممم❤️

تصویر

خودم گرفتم 🥲🥲

تصویر

بیمارستان اجازه نداد لباس عوض کنم با اینکه خصوصی بود

من دو روز ای سی یو بودم روز سوم رفتم بخش بچه امم ندیده بودم
روز سوم رفتم تو دستگاه دیدمش
هیچ عکسی ام باهم نگرفتیم🤦🏻‍♀️
اصلا گوشی نداشتم دستم
شرایطمم مساعد نبود برای عکس گرفتن
ان ای سی یو هم نمیزاشتن از بچه عکس بگیری

سوال های مرتبط

مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی
مامان "آریانا🤱🏻🩷" مامان "آریانا🤱🏻🩷" ۶ ماهگی
مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ ۱ سالگی