من با ی دونه یا دوتا تخم مرغ درست میکنم اصلاااا وا نمیره قشنگم گرد تو دست حالت میگیره خوبم سرخ میشه
مگه برا کوکوسیب زمینی با سیب زمینی پخته پیاز هم میزنین؟ ما نمیزنیم مگه اینکه با سیب زمینی خام بخوایم درست کنیم
من با دوتا تخم مرغ
یا یکی درست میکنم وانمیره
حتما فردا درست میکنم با دستورتون یوی دوبار درست کردم وا رفته دیگه درست نکردم
واسه منم وا نمیره
میشه دستورش بزارید . روغن زیاد جذب نمیکنه؟
منم همیشه با پخته اش میپزم
منم واسه نهار درست کردم😍
ازمنم هیچوقت وانمیره ولی پیازم نمیزنم عالی میشه
واسه منم وا نمیره اصلا البته من اب پیاز رو کامل میگیرم، ارد هم نمیزنم اصلا
اتفاقا من کوکوسیبزمینی رو با سیب زمینی پخته دوس دارم😋
نوش جونتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.