کلا آزاده بیمه حساب نمیشه بعدشم هر جا یه قیمت میگن
عزیزم وقتی آنتی رو ۲تومن میگیرن
من ۱۴۰۰ رفتم پیش یکی از بهترین دکترای مشهد
بدون بیمه تازه حساب شد
من بعد عید دادم ۹۲۰۰
من ۲۶۰۰ دادم
من فک کنم تو عید داده بودم دهم یا یازدهم ۱۴۰۰بود
مطمعنن ۳؛۴تومنی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.