من روگام با بیمه پیدا کردم ۱۰۰ و خورده ای
سونو رشد هم دیروز پیش دکترم انجام دادم ۱۱۰۰
اگه تامین اجتماعی داشته باشید روگام کلشو پرداخت میکنه
برا من شد ۱۹۰۰ همشو بیمه داد
رشدم چون پیش پریناتولوژیست میرم شد ۱۱۰۰ تقریبا
سونو رشد مال من ۱۴۰۰ شد
آمپول رگام روبه بازو میزنن یانه؟
واسه من هزینه سونو رشد و سونو واژینال واس طول سرویکس باهم 3 تومن، هزینه روگام رو نمیدونم
من امروز سونو رشد انجام دادم حدودا ١/٢٠٠
سونوی رشد ۱و۴۶۰ چند روز پیش رفتم با بیمه
رگام هم قبل عید ۱ونیم زدم
سونو رشد من پرسیدم گفت ۱۰۶۰ روگام هم تازه پریشب خریدم ۲۱۷۰
من دومیلیون زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.