تا کی سرکلاژ میکنن ؟ مثلا ۳۰ هفته هم امکانش هس؟؟

۸ پاسخ

ن نهایت 20

ن نهایت تا ۲۳/۲۴ هفته
بعدش پساری میزارن
۳۰ هفتع ب بعدهم ک میگن شیاف و استراحت
طبیعیه از ۳۰ ب بعد بیاد پایین دیگ

نه عزیزم تاهفته ۲۴وقت هس

نههه نهایتش پساری بزارن

من ۲۴ هفته و ۳ روز سرکلاژ کردم

نه عزیزم تا ۲۰ هفته قابل انجامه
خیلی محدود پزشکایی بالای بیست هفته انجام میدن

نه انجام نمیدن فک میکنم تا۲۰ ۲۱هفته انجام بدن من ۲۷هفته سرویکسم ۲۸شده شیاف میزارم واستراحت مطلقم

نه عزیزم تا بیست هفته نهایت
به بالا استراحت مطلق میدن

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ام بارداری