میبینم اما صد سال سیاه هم دلم نمیخاد😂
شب زنده داری به کنار .حوصله سرو کله زدن با دوتا بچه رو ندارم.
باز خوبه تو میتونه دلت بخواددددد
من جرئت ندارم حتی تو دلممم بخواد 🥲🥲🥲🥲🥲🥲
ن عزیزم😁
دلم میخواد منم اره
من پسرم تا دو سال شبا بد میخوابید من دخترمو ک باردار شدم کل بارداری ب فکر شب بیداری بودم وقتی زایمان کردم گفتم از امشب شروع میشه ولی خدارو شکر گوش شیطون کر دخترم شب تا صبح میخوابه حتی برای شیرم بیدار نمیشه
من از بعد از بدنیا اومدم اصلا اصلا دلمبچه نخواست
من دوتا رو پشت سر هم آوردم تمام و خیلی خوشحالم بخاطر این موضوع
من نمیخوام اصلا شوهرم میخواد اصلا کوتاه نمیاد دعا میکنم تا اطلاع ثانوی( تا وقتی خودم دلم میخواد) نازا بشم😅
منم مثل شما😂
من نوزادیاشونو میبینم ضربان قلبم میره بالا یاد اونموقع ها میوفتم گریه م میگیره واسه خودم خیلی وحشتناک بود😩😩😩😩
دقیقاااا منم همینم
من دوست دارم ولی با شب زنده داری مشکل دارم☺️☺️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.