خیلی وقته جونم 4ماه میشه ولی فرشم. ....
نه نباید عجله کرد هر بچه ای یجوره
خیرررر
آره گرفتم .جیشش رو الان دیگه میگه .پی پیرو یه بار میگه دوبار نمیگه .
تحمل کن انقد باید شلوارشو کثیف کنه تا خودش بدش بیاد .تحمل میخواد
اره من گرفتم پنج ماه
من تا سه سالش نشه نمیگیرم عجله ندارم شاید سه سال و نیم 😂😂😂
نه من نگرفتم هنوز
اره گرفتم نگران نباش هر بچه ای یجوره
نه هنوز🥺
همکاری نمیکنه بهشم میگم هرموقه جیش داری بریم دسشویی میگ نه میخام مانی بپوشم🥲
هر نیم ساعت میبرمش وگرنه تو شلوار جیش میکنه نزدیک دو ماهه درگیرم
اره من یسال میشه گرفتم
نه فعلا مغزم نمیکشه بگیرم
خداروشکر من ک گرفتمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.