۹ پاسخ

چندروزشه؟ دخترمن به دنیا اومد چندروز بعد آزمایش گرفتم ۱۰ بود دکتر گفت نیاز به دارو نداره فقط شیر زیاد بده از طریق اداره دفع میشه. شنیدم زیر ۱۲ نیاز به دارو نداره. پی پی سبز هم واسه سرماخوردگیه. گرم نگهش دار

جاوید رو ۱۱ بود ولی دکترش گفت خوب میشه چون خیلی شیر میخورد و دفع داشت
پی پی سبز هم گفت عادیه میگن پهلوهاش سرما خورده ولی هیچی نیست نگران نباش
حرفای دکتر بود

من هر وقت پی پی پسرم سبز بود یا پارچه گرم میکردم دور پهلوهاش رو دو روز میبستم خوب میشد

۱۱ زیاد نیس ولی میتونی دست و صورتشو باعرق کاسنی بشوری شیر هم زیاد بهش بده تا زیاد جیش وپی پی کنه

باید دستگاه بذاری بچه را اجاره کنید دستگاه البته دکتر باید بگه رو چند درجه وچند ساعت بزاری

چند روزشه

بنظرم ببر دکتر قطره بده
هیچی بهش نمیدی؟
چن وقتشه؟
شیرش چیه؟
شیرخشک پیپیرو سبز میکنه

پی پی سبز مشکلی ندارع

پی پی سبز بخاطر اینه ک پهلوها سرماخورده

سوال های مرتبط