تولدش هم تو اوج جنگ بود نتونستم تولد بگیرم گفتم کیک بپزم فردا هم تولدش باشه هم روز دختر
روش عالی شده فقط دور کیک بیشتر خامه میزدی
به به افرین مادر هنرمند♥️♥️♥️
خیلی قشنگ شده😍
چه مادر هنرمندی ا
ایشالا همیشه تنت سالم باشه واسش کیک بپزی
عالی شده
عاليه😍
عالیه
مبارکش باشه
خدا حفظش کنه ❤️
روز دختر کیه
عزیزم خامه فرم داده استفاده کردی یا خودت فرم دادی؟
عالی آفرین
روز دختره؟
عالی عزیزم👌🏻
به به عاااالیه😍
عالی عزیزم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.