۳ پاسخ

پاکستان درخاست اتش بس کرده و دو طرفو ب مذاکره فراخوانده...مدتش احتمالا تا زمانی ک مذاکره کنن و ب نتیجه برسن

کی گفت عزیزم جایی نگفته

مطمئنی ؟؟تا کی؟؟

سوال های مرتبط

مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی