سلام
خانمای باردار برای نفخ شکم چیکار میکنید؟

۵ پاسخ

قرص سوپرمینت میخورم

چیزای نفاخ نمیخورم
وقتی هم نفخ داره شکمم خونه میمونم بیرون نمیرم ابروم بره
تحرکم رو زیاد میکنم

بعد ناهارو شام یدونه قرص دایمتیکون جویدنی میخورم

😁😁🤚🤚💨💨💨💨💨

تحمل 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط