چای سیاه تو بارداری ضرر داره؟؟ لطفا بگین

۵ پاسخ

خطرناک نیس نترس فقط کمرنگ بخوری بهتره بخاطر این میگن خوب نیست ک اهن جذب بدن نمیشه

نه باباچه ضرری من بچه اولم روزی یک فلاکس میخوردم الان هم میخورم روزی یک فنجان کمرنگ بخور قبل ازدکتربپرس

کافیین کلا خوب نیست ولی در حد کم و حتما کمرنگ مخصوصا تو هفته ی شما مشکلی نداره

برای بارداری خطری نیست ولی خب باعث میشه اهن جذب بدن نشه هم قرص آهن میخوریم هم چای. خب نمیشه دیگه

کمتر و کمرنگ بخور

کمرنگ اشکال نداره زیاد هم نخور باعث کم خونی میشه

سوال های مرتبط

مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🤍🐣 مامان تو دلی🤍🐣 هفته هشتم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری