خطرناک نیس نترس فقط کمرنگ بخوری بهتره بخاطر این میگن خوب نیست ک اهن جذب بدن نمیشه
نه باباچه ضرری من بچه اولم روزی یک فلاکس میخوردم الان هم میخورم روزی یک فنجان کمرنگ بخور قبل ازدکتربپرس
کافیین کلا خوب نیست ولی در حد کم و حتما کمرنگ مخصوصا تو هفته ی شما مشکلی نداره
برای بارداری خطری نیست ولی خب باعث میشه اهن جذب بدن نشه هم قرص آهن میخوریم هم چای. خب نمیشه دیگه
کمتر و کمرنگ بخور
کمرنگ اشکال نداره زیاد هم نخور باعث کم خونی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.