خانوما چای نبات تو بارداری ضرر داره

۱۰ پاسخ

نه ضرر نداره
اتفاقا من معده درد داشتم میخوردم
فقط زعفرونی نباشه

نبات سفید ن زعفرونی میگنوخب نیس

اره گرمیه

من گاهی معده درد میشم میخورم یه لیوان مشکلی نداره ولی زیادیش چون گرمیه خوب نیس و ممکنه ب لک دیدن بیوفته ادم

نه نبات سفید بخور

نه بابا

من بعضی وقتا که دلم درد میگیره میخورم و خیلی خوبه اما فکر کنم زیاده روی نباید بشه و نبات بدون زعفون

من دیروز خوردم

در حد ی فنجون نه بیشتر نبات سفید استفاده کنید

فکر نکنم
منکه هر روز میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی
مامان تو دلی🤍🐣 مامان تو دلی🤍🐣 هفته هشتم بارداری
مامان طنین🎶🎼🎵 مامان طنین🎶🎼🎵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان کارن و 🫄 مامان کارن و 🫄 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مگوری😍 مامان مگوری😍 هفته بیست‌وسوم بارداری