دخترا چای نبات ضرر داره زعفرانی نباشه؟

۷ پاسخ

نه بخور نوش جان زیاد روی نکنی

نه اما کلا چون نبات قند رو میبره بالا خیلی مراقب باش تو استفاده چیزای شیرین که دیابت بارداری نگیری

بخاطر دیابت بارداری زیاده روی کردم توش خیلی خوب نیست سعی کن به اندازه مصرف کنی ❤️

هروز میخورم معدم سردی میکنه اذیتم میکنه

هر دوسه روز یبار میخورم

نه عزیزم

خیلی کم بخوری زیاد نه

سوال های مرتبط

مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری