نه بخور نوش جان زیاد روی نکنی
نه اما کلا چون نبات قند رو میبره بالا خیلی مراقب باش تو استفاده چیزای شیرین که دیابت بارداری نگیری
بخاطر دیابت بارداری زیاده روی کردم توش خیلی خوب نیست سعی کن به اندازه مصرف کنی ❤️
هروز میخورم معدم سردی میکنه اذیتم میکنه
هر دوسه روز یبار میخورم
نه عزیزم
خیلی کم بخوری زیاد نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.