۴ پاسخ

من نفخ میکردم انگار رحمم با انبردست میکشیدن

آره حس پریودی داره

نه عزیزم مشکلی نیست.من هربار غذا یا خوراکی نفاخ میخورم همینجوری میشن احساس میکنم داره به رحمم فشار میاد.مشکلی برا بچه نیست نگران نباش

اره درد شدید میگیره نمیتونم بچرخم قفل میشه زیر شکمم

سوال های مرتبط

مامان معجزه🌱 مامان معجزه🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری