من نفخ میکردم انگار رحمم با انبردست میکشیدن
آره حس پریودی داره
نه عزیزم مشکلی نیست.من هربار غذا یا خوراکی نفاخ میخورم همینجوری میشن احساس میکنم داره به رحمم فشار میاد.مشکلی برا بچه نیست نگران نباش
اره درد شدید میگیره نمیتونم بچرخم قفل میشه زیر شکمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.