۸ پاسخ

من غذای مخصوص درست میکنم
تنها ادویه ای هم که میزنم یه کوچولو‌ زردچوبه ست

نه من به هیچ وجه غذای خودمون و بهش نمیدم
چون پر از ادویه و روغنه
جدا براش درست میکنم حالا با ترکیبات متفاوت
چون راحت نمیتونه هضم کنه

نه خیلی زوده برای غذای خودتون

من برای دخترم غذای جدا درست میکنم بدون ادویه و چیزای ممنوع و همچنان چیز جدید رو تست میگیرم
چون غذای خودمون کلی ادویه و روغن داره ک معده و کلیه بچه توان هضم و دفعشون رو نداره و عوارضش در جوانی و بزرگسالی خودش رو نشون میده
اینکه بچه نمیخوره و کم میخوره عیبی نداره چون زیر یکسال هدف از غذای کمکی فقط آشنایی با طعم و مزه ها و بافت های مختلفه و غذای اصلی تا یکسالگی فقط شیره🥰🙏

من ادویه نمیریزم اصلا

منکه از ۵ ماهگی غذای سفره میدم متاسفانه از غذاهای خودش هیچی نمیخوره

من هر غذایی که برایه بچم درست کنم نمیخوره فقط از غذایه خودمون میخوره منم ناچارن از غذایه خودمون میدم

اگر تند نباشه یا ادویه زیاد نداشته باشه و رب نزنی اشکال نداره

سوال های مرتبط