۳ پاسخ

سلام پسر منم رفلاکس داره شیرنمیخورد منم مث تو هم راه هارو رفتم بعدش فهمیدم سرشیرش سوراخش کمه یا شیر ازش بیرون نمیاد گریه میکنه پسرم ۹ساعت گشنگی میموند لب نمیزد ب شیر شیر با دست هل میداد یا سرش عقب میبرد سرشیرش اگ عوض نکردی عوض کن چون شیرخشک بچه های رفلاکسی یکمی غلیزه

ناراحت نباش گلم میگذره روزای خوبم میاد خیلی از بچها همینجورین یچیزی رو امتحان کن
خیلی از بچها چیزای شیرین رو دوست دارن
تو بیا یکم نبات با ابجوش حل کن بزار خنک شه شیر باهاش درست کن بهش بده ببین میخوره یا ن

دختر منم نزدیک دوهفته اعتصاب شیر کرد بعد فهمیدم دهنش برفک زده
داخل دهنشو ببین دون دونای سفید روزبونش و بقیه جاها نیس

سوال های مرتبط