خانما کسی تجربه داشته درد واژن و کشانه ران

۶ پاسخ

من ازهفته۱۳ام دارم دکترم چیزی نگفت فقط گفت طبیعیه😑

من من
دارم میمیرم

خیلی ولی طبیعیه

دکتر نرفتین تا حالا

جنسیت نی نی شما چیه

اره من از ۲۰ هفته دارم قطع هم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری