خانما شماهم درد واژن یا کشاله ران دارید ؟؟

۳ پاسخ

کشاله رانم سمت چپ خیلی درد میکنه ازجام بلند شم یا موقع خواب پهلو ب پهلو میشم خیلی درد داره 🥴🥴

اره عزیزم نگران نباش طبیعیه استراحت کن مواظب خودت و نی نی باش

اره من استخون واژنم درد می‌کنه

سوال های مرتبط