سلام خانما شما کی بچتون و ختنه کردین؟؟

۶ پاسخ

نزدیک سه ماهه بود جون گرفته بود بعدش دیگه دست و پا میزنه‌اذیت میشه

۴۰روزگی

۴۰ روزگی

من پسر اولم هفت ماهش بود ختنه ش کردم
پسر دومم سه ماهگی ختنه ش کردیم
آقا شاهان هم به امید خدا ۴۰روزگی یا دوماهگی ختنه ش میکنیم

دوماهگی

ما عادت داریم تا یک هفتشه 10 روزشه ختنه کنیم که بچه اذیت نشه
ماهم گفتم اگه امد تا 10 روزشه ختنش کنیم

سوال های مرتبط

مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی
مامان کارن🥰 مامان کارن🥰 ۲ ماهگی