۱۴ پاسخ

من الان تو ماه ۹ هستم. ولی ازشما کوچیکتره شکمم🫠

لباست چقد قشنگهههه اژ کجا خریدی😁😁شکمت اندازه منه ک خوبه ــخیلیم شکم ب درد نمخوره

منم همینم

از این بیشتر نمیشه دیگه

منم همینم الان

منم ۳. اردیبهشت میرم تو ۹ امید بخدا 🖐🖐🖐🖐🖐

خوبه شکمت عزیزم

اونا خودشون شکم داشتن از قبل شکم بزرگ فایده ای ندارد بعدا چجوری میخوای کوچیکش کنی فقط مهم وزن بچه س

خوبه که

منم مث شماس تایمم و شکم ندارم

ماه نه بیشتر شکم میزنه جلو

من الان شکمم این همس😂

منم دقیقا این مدلیم و اول اردببهشتم میرم تو ۹ ماه

خوبه که شکمت

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان ♡مائده وماهان♡ مامان ♡مائده وماهان♡ هفته سی‌ونهم بارداری