من الان تو ماه ۹ هستم. ولی ازشما کوچیکتره شکمم🫠
لباست چقد قشنگهههه اژ کجا خریدی😁😁شکمت اندازه منه ک خوبه ــخیلیم شکم ب درد نمخوره
منم همینم
از این بیشتر نمیشه دیگه
منم همینم الان
منم ۳. اردیبهشت میرم تو ۹ امید بخدا 🖐🖐🖐🖐🖐
خوبه شکمت عزیزم
اونا خودشون شکم داشتن از قبل شکم بزرگ فایده ای ندارد بعدا چجوری میخوای کوچیکش کنی فقط مهم وزن بچه س
خوبه که
منم مث شماس تایمم و شکم ندارم
ماه نه بیشتر شکم میزنه جلو
من الان شکمم این همس😂
منم دقیقا این مدلیم و اول اردببهشتم میرم تو ۹ ماه
خوبه که شکمت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.