۴ پاسخ

سلام
من استفاده میکنم ولی روی خود شیشه زده تا یک ماه بعد از باز کردن استفاده کنید، ولی داروخانه ودکتر به من گفت میتونی استفاده کنی

اگه درشم باز شده باشه تاوقتی ک انقضا داره مصرف میکنم

من هر شربتی درش باز شه بعد از یکماه میندازم

دکتر به من گفت تا سه ماه

سوال های مرتبط