۱۱ پاسخ

شومبولشو بده رو به پایین عزیزم 😑😅😅

خودووو کوچولوووو🥰🥰
نه ۱خوبه

مای بی بی اصلا خوب نیست فقط ملفیکس همش مای بیبی پس میده

نه عزیزم آلتشو بده پایین

لبه هردو طرفو تا بزن بالای شکم وپشت کمرشو و کشای لبه پاهارم درست کن

آلت بچه رو باید صاف بذاری و زود به زود عوضش کنی 🥲من مولفیکس میبندم سایز دو البته بچه من ۵کیلو بیشتره از همون روز اول نم میداد ۸ساعته عوضش کنم لباسش کثیف میشه زودتر هم میکنم اصلا هیچ کاری نکرده 🥲

پسر من۳۸۰۰ منم ۱ میببندم دورزوه میبینم از جلو لباساش خیس مبشه با اینک پوشک پر نمیشه ها یعنی زود عوض میکنم نمیدونم دو باید ببندم یان اخه خوب بود تو این چن روز سایز ۱😐

موقع تولد وزنش چقد بوده

خب ی سایز بزرگ تر بگیر

مای بی بی کانال دار بگیر منم ساده میگیرم میزنع بیرون ولی کانال دار نه

سایز یک براش بزرگه منم همين مشکلو داشتم سایز صفر گرفتم

سوال های مرتبط