شبا وقتی داره شیر میخوره یهو سرخ میشه ابروهاشو میکشه توی هم و گریه میکنه و منو چنگ میندازه میفهمم میخواد شروع بشه 🥺🥺
گاهی از ساعت ۵ و ۶ عصر و گاهی از ساعت ۱۲ شب گریههاش شروع میشه و تا ۴ صبح ادامه داره. گریههاش شدیده و جیغ میکشه، هی خودشو جمع میکنه، صدای سشوار و آبمیوه گیری آرومش میکنه تا یه نیم ساعت.
تایم مشخصی ندارع گریه میکنه و چنگ میزنه خودش و همش درخواست خوردن دارع
برای دخترم از ساعت ۱۲شب شروع میشد بعضی شبا هم دیرتر یا زودتر...
اولش که متوجه شدم دیدم موقع شیر خوردن دست و پا میزنه جیغ میزنه گریه میکنه دمر که بغلش میکردم اروم میشد گریه های بدرجورها
با صدای سشوار و صدای هود آروم میشد
فهمیدم کولیکِ ، دیگه بردمش دکتر تایید شد که کولیک، بعصی شبا تا ۴ ،۵ صبح بیدار بی قراری ،گریه با هیچی اروم نمیشد به حدی که از گریه اش گریه ام میگرفت
بیشتر غروب میگیره وحالت جیغ داره وتو خودش جمع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.