منکه نباشه نمیتونم به کارام برسم همه اطرافیامم استفاده کردن مشکلی پیش نیومده
وا چه ضرری من از پنج ماهگیگذاشتم
😐دختر من اصلا رو پاهاش بلد نبود بایسته
از وقتیکه اینو خریدیم وایمیسته
فقط تایم داره
نباید بزاریش بری!من یک ربع ۲۰ مین شد میگیرمش
دوباره بعد یکساعت میزارم یا کلا خیلی وقتا روزی دو دفعه میرارم
منم استفاده میکنم .والله همه ماها بچه بودیم استفاده کردیم .به الانیا باشه کلی کار نباید انجام داد
دختر من با روروئک یاد گرفت واسه جلو رفتن تلاش کنه. موقع غذا هم اونجا راحت میشینه و غذاشو کامل میخوره. دکترش هم منع نکرد گفت دوست داری بذار
منکه نخریدم
چ درشتن بچه هات ماشالله بااینکه دوقلوان خوش ب حالت 🥲
منم نخریدمچون فیلم هایی تو اینستادیدم از تاثیرات مخرب روروئک که واقعا ترسیدم من پسرم و میزارم تو کالسکه ش میزارمش جلو تی وی برنامهکودک میبینه و خوابش میبره
😂😍ای ننه گشنگا اشتباه نمیگیریشون
ای جان دوقلو
پسرا دوقلو همسانن😳😳
من برم اب قند بخورم بای👋🏻🚶🏻♀️
واااااای عزززززیزم 😍😍😍😍روروئک رو ولش کن این قند نبات هاا انگار جلو اینه ان
من حدود ۱۰ مین میزارم برمیدارم چون دیگه خودش وانمیسته توش .یاد گرفته واسته جلو بره
منکه از ۵ ماهگی گذاشتم هیچی هم نشده نمیشه واقعا به کارهامون برسیم اینجوری باید دائم بغل باشن تازه از شما که دو تا هم هستن ماشالله
جاااانا دوقلو میبینم عشق میکنم فک میکنم از تیام دوتا بود چقد قشنگ تر میشد🤣🫠
چقدر نمکن😍
دکتر دختر من خیلییییی دکتر با سوادی هستن و دانشیار دانشگاه و فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال بدون اینکه من چیزی بگم خودش به من گفت از نه ماهگی بچه رو بذار روروک هیچ موردی نداری
باور کن فک کردم یه عکس برداشتی دوبار گذاشتیش انقدر شبیه همن چجوری تشخیص میدهیم😂😂🥹🐣🐣
منم نخریدم ولی شما دو قلو داری مجبوری استفاده کنی خدایا انگار آینه گذاشتن...خدا حفظشون کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.