۳ پاسخ

من اصلا بچمو بیدار نمی کنم میذارم خودش گشنش میشه بیدار میشه، شیرخشک چون سنگینه باعث میشه خوابش عمیق بشه دیر بیدار میشه

شاید قندش میفته یا زردی داره،شما سر دو ساعت بیدارش کن

بچه‌ها خودشون بر اساس تایم گرسنگی خودشون بیدار میشن
بزرگتر میشن تایمشون بیشتر میشه میتونن شیر بیشتری هم در هر وعده بخورن
اگر این روند تکرار میشه براش اینکه خودت بیدارش کنی بد عادتش میکنی .
ضمن اینکه شیر خشک به نسبت شیر مادر کمی سنگیتره و دیرتر گرسنه میشن بچه‌ها

سوال های مرتبط