۶ پاسخ

برای بیرون من مناسب نمیبینم پارچه رو چون جنس ابرو بادی و تو این مایه ها هست که استایل رو ارزون نشون میده

بله.

قشنگه ،پارچه آش ابر و بادی نیس؟

اره قشنگه بنظرم سه سه و نیم

اره قشنگه قیمتش هم ارتباط مستقیم داره با پارچش

بنظرتون خنکه ؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط