کیا اسپارتینا زدن؟ عوارضی نداره؟

۷ پاسخ

منم الان دو هفته است دارم میزنم امروز،سومین دوز و قراره بزنم

چه قیمته این آمپول کسی میدونه

مامان من تاحالا باهاش ۲۷ کیلو کم کرده البته زیر نظر متخصص
ولی به چند نفر اطرافمون نساخت ، حالشون بد می شد

امروز ساعت ٦ اولين دوز رو زدم

میگم باید بری دکتر بنویسه یا ن

اره خواهرم زد لعنتی آنقدر خوب شد
البته قبلش رژیم بودش
اینک بگم همیشه باید تو کیفت شکلات باش یهو افت قند پیدا میکنی

چی هست؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور ۲ سالگی
مامان 🩵دیار🩵 مامان 🩵دیار🩵 ۱ سالگی
مامان عشق مامان عشق ۲ سالگی