۱۱ پاسخ

عزیزم دستورش رو برام میدی

وای منم این ترکیب و خیلی دوسدارم

من خواهر شوهرم خونش ماهشهر هست امثال سه چهار ارده اصل از برازجون براشون آوردیم نوش جونتون باشه

ترکیب خرما بدون هسته ارده گردو کنجدم امتحان کن یه بمب عالیه

من عاشقشم ولی به شدت چاق کنندس بعد از عذاب وجدان میمیرم

خیلی خوبه

منم دوست دارم به ویژه صبح های سرد زمستون که خیلی زود از خواب بیدار میشم

خرما با چی میخوری

عسله لامصصصب

واقعا خوشمزس

ماشالله همه خرماها رو میخوری؟من نهایت دو تا یا ۳ سه تا دونه...نوش جونت گل

سوال های مرتبط

مامان بندکلید🩵 مامان بندکلید🩵 ۱۷ ماهگی
مامان ایهان قشنگه مامان ایهان قشنگه ۱ سالگی
مامان ارکان💙👶🏻 مامان ارکان💙👶🏻 ۱ سالگی