من شکمم ترک نخورده فقط پهلوهام ترک گرفت ولی اصلا ناراحت نیستم چون نقاشی های دخترمه این یعنی روند رشدش ب خوبی داره طی میشه قربونش برم🩷🥹
واسه من هنوز نخورده ولی میگن ژنتیک خیلی مهمه
اوخی چ قشنگ
منم ترک خوردم زیاد و خیلیم باهاش حال میکنم😎
واسه من سینه هام که افتضاح ترک خورده
باسن و رونم هم ترک خورده
هنوز شکمم ترک بر نداشته ولی اینطور که بوش میاد معلومه قرار ترک بخور
جنسیت بچت چیه؟
من خداروشکر هنوز نخوردم اما میترسم ترک بخورم دیگه نره
بچا ها اصلا غصه ترک نخورید. ترک میگن مبارکه
اره عزیزم منم شده
چقد زود من کلا ترک نمیخورم
من هنوز هیچی نخورده رون پام فقط یکم خط افتاده
واسه من بچه اول هست ولی خیلی ترک خورده دکتر گفتم پماد یا کرم بزنم گفت از این هفته ها ترک خوردی با هیچ کرمی نمیشه جلو شو گرفت
من از زیر سینه تا بیکینی ترک خوردم . هر روز هم از اول چرب کردم
من حتی بیکینیم ترک خورده
من هرشب چرب میکنم شکممو، خیلی میترسم ترک کنه، تا الان که نشده خداروشکر
چربش کن مخصوصا بعد حموم چون بعد حموم پوست بشدت خشک میشه
شکم من زیر نافم دور تا دور رعد و برق زده🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.