۱۴ پاسخ

واقعا چرا پس من خوب بودم

وایی من از سزارین میترسم 😭😭

پس چرا من ۴ ۵ روزگی راه افتادم کارامم میکردم😂
زیاد راه برو

برا من راحت بود فقط چون افتادگی شکم داشتم میوفتادرو بخیه ام یه کم می‌سوخت جاش اونم جاشو تمیز کردم راحت می‌تونستم راه برم

اخی من طبیعی بودم همون لحظه پا شدم راه رفتم

تازه ۴ روزه😁

منه طبیعی میگم کاش سز بودم الا درد کمتری داشتم 😞

منی که طبیعی ام ده روز گذشته هنوز داغونم نمیتونم بشینم و خواب درستی ندارم چی😭😭

تا میتونی باید راه بری

تا ده روزگی همینجوره

عزیز تا ۱۰ روزگی درد شدیده

ولی سعی کن راه بری برات خوبه

چرا ؟ 😶😶
چون تازه ۴ روزه زایمان کردی

کم کم شروع کن،وزنت بالاس؟

سوال های مرتبط