۱۶ پاسخ

بردیش دکتر؟؟؟؟

من ۱۰۰رو نصف میکنم نگران نباشه ان شاءالله که طوری نمیشه بیر بیمارستان خیالت راحت بشه

😳😳😳😳باید ۵۰ میزاشتی نه ۱۰۰ خیلی زباده

ببین اصلا معطل نکن فق سریع برو بیمارستان

یا خدااااااا

همین الان ببرش بیمارستان اطفال باید تحت نظر باشه خیلی خطرناکه

دیکلو۵۰برای کودکانه
تازه اونم نصفش میزارن درصورت تب خیلی بالا ک تبو میشکنه
زنگ بزن اورژانس یا اگه میتونی ببر دکتر

زودی برید بیمارستان اینجوری خیالتون راحت میشه آنجا میدونن چیکار کنن

اندازه شیاف بچه با بزرگسال خیلی متفاوت یعنی حتی از اندازش نفهمیدی

مامان زنگ بزنید اورژانس یا برید درمانگاه

چندکیلوعه؟

وای خطرناکه ببر بیمارستان

لرزنکنه ببرش درمانگاه

به اورژانس بگو

مگه کسیم برا بچه شیاف دیکلوفناک میذاره؟

دکتر داده؟

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مهدی جان مامان گل پسر مهدی جان ۲ سالگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۱ سالگی