۱۲ پاسخ

اگه مشکلی نداشته باشه نه
به هفته خیلی ربط نداره

من۳۷هفته و۳روز به دنیا اومد فقط دوساعت دستگاه گذاشتن،الانم کنارم خوابیده🥹🫠

نه عزیزم من ۳۷ هفته و ۳ روز زاییدم اوکی بود بچم

نه نمیره پسر من ۳۷ هفته۴ردز دنیا اومد

نوبت سزارینم ۳۷و۶.روزه یکم استرس دارم

نه عزیزم پسر من ۳۷ هفته و ۳ روز بدنیا اومد

من بچه ام خود 38 به دنیا اومد نرفت

نه عزیزم کامله

نه به خاطر هفته ش نمیره مگه دوراز جون مشکلی داشته باشه ک بره

فک نکنم

نه عزیزم

من ۳۷و۴ روز نوبت سزارین دارم

سوال های مرتبط