اگه مشکلی نداشته باشه نه
به هفته خیلی ربط نداره
من۳۷هفته و۳روز به دنیا اومد فقط دوساعت دستگاه گذاشتن،الانم کنارم خوابیده🥹🫠
نه عزیزم من ۳۷ هفته و ۳ روز زاییدم اوکی بود بچم
نه نمیره پسر من ۳۷ هفته۴ردز دنیا اومد
نوبت سزارینم ۳۷و۶.روزه یکم استرس دارم
نه عزیزم پسر من ۳۷ هفته و ۳ روز بدنیا اومد
من بچه ام خود 38 به دنیا اومد نرفت
نه عزیزم کامله
نه به خاطر هفته ش نمیره مگه دوراز جون مشکلی داشته باشه ک بره
فک نکنم
نه عزیزم
من ۳۷و۴ روز نوبت سزارین دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.