خانوما ۳۵هفته و ۲روز بچه دنیا بیاد دستگاه میره؟

۷ پاسخ

دوقلوی منم 34 هفته به دنیا اومدن دستگاه نرفتن البته امپول ریه 9 تا زده بودم

مال من 34هفته 2روز بودم پایین شکمم سمت راست خیلی در داشتم رفتم بیمارستان گفتن وقت زایمانته بچه فشارشدیدبه رحم آورده ورحم پاره کرده وبچه همون روزدنیااومدیکساعت قبل از رفتن اتاق عمل آمپول ریه رازدن وسالم دنیااومدودستگاهم نرفت

بستگی به جنین و ریه هاش داره ولی امکانش زیاده

شیاف بزار میتونه جلوگیری کنه

بستگی ب شرایط نینی داره

دکتر من که امپول ریه رو زد برام ،گفت بستگی به شرایط نی نی داره بعضی ها میرن بعضی ها ۳۸ هفته به دنیا هم بیان میرن شرایط مشخصی نداره

نه.

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی