اگه ریه هاش تشکیل شده باشه و وزن خوبی داشته باشه فک کنم نبرن داخل دستگاه
اگه ریه هاش تشکیل شده باشه نه من آمپول ریه زده بودم بچم ۳۴ هفته به دنیا اومد نرفت دستگاه
بله ممکنه بره دستگاه
نه گلم فکر نکنم
زیر ۳۵هفته میزارن دستگاه اگه اشتباه نکنم ولی ۳۵هفته هم بچه خیلی وزنش پایینه🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.