۴ پاسخ

اگه ریه هاش تشکیل شده باشه و وزن خوبی داشته باشه فک کنم نبرن داخل دستگاه

اگه ریه هاش تشکیل شده باشه نه من آمپول ریه زده بودم بچم ۳۴ هفته به دنیا اومد نرفت دستگاه

بله ممکنه بره دستگاه

نه گلم فکر نکنم
زیر ۳۵هفته میزارن دستگاه اگه اشتباه نکنم ولی ۳۵هفته هم بچه خیلی وزنش پایینه🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان پناه

پناه مامان پناه پناه هفته سی‌وششم بارداری