۶ پاسخ

ممنون از همگی❤️

اره عزیز من بچم 36 هفته بدنیا اومد تو دستگاهم نرفت

میمونه گلی

اره عزیزم میمونه

ارررره بابا از ۲۸ ببعد میگن میمونه

آره عزیزم میذارن دستگاه بچه خواهر شوهرم ۳۶هفته دنیا اومد با وزن۳۱۰۰ دستگاه هم نرفت

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی