بچه ۳۴هفته ۲روز دنیا بیاد میره دستگاه؟؟؟

۵ پاسخ

عشقم دستگاه رفتن بچه ب خیلی چیزا بستگی داره امکان داره نره امکانم داره بره حتی تو بچه هایی که ب موقع هم دنیا میان ممکنه دستگاه برن

قبل ۳۶ و ۳۷ هفته احتمالش زیاده بره دستگاه اما ممکنه هم نره

احتمال زیاد اره چون قبل ۳۷ هفته میگن نارس هست هنوز بچه.

معمولا زیر ۳۷ هفته نارس به حساب میاد دیگه امکانش هست

اگه آمپول ریه زده باشی فکر نکنم اگ هم بره شاید دوسه روز بازم بستگی به شرایط تنفس بچه داره

سوال های مرتبط

مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی