دوست من سزارین بود
میگفت حتما بگیر خیلییییی خوبه
من دوبار سز کردم واقعیت بعد عمل هر دوبار رو اونقدری درد نداشتم ک پمپ درد لازمم بشه
باید قبل از عمل بگی ک تو اتاق عمل برات بزارن
تو ریکاوری
چون درد اصلی اونجاست البته فوری برات آمپول میزنن
من واسه اولی گرفتم خیلی زیاد خواب آلود شدم و اذیت بودم واسه این دیگه نمیگیرم
ببین در حدی خواب آلود و گیج بودم که شب پرستار اومد که راه بریم نمیتونستم راه برم نه بخاطر درد بخاطر گیجی
حتما بگیر
من هود بیمارستان داد ۱۵۰۰ شد
من سرزایمان اولم خیلی کم دردداشتمفکرمیکردم به خاطرپمپ دردکه دردم کم ولی سرزایمان دومم وحشتناک دردداشتم پمپ دردم داشتم اصلن اثرنکرد به نظرمن بستگی به زایمان بدنت داره الکی هزینه نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.