سلام من زیر شکمم سمت چپ خیلی درد گرفته خطرناک نیست ؟؟

۶ پاسخ

میگن بخاطر رشد بچه

عزیزم بهت میخندم که بیاد سر منم😂😂

ماهی که دو بار پریود شدم
ماه بعدش باردار شدم

من اینطور شدم ولی سمت چپ بازم هفته ام‌ کم بود ولی خوب شدم با استراحت

ولی خفیفت و گاهی وقتا میشه عب نداره گرفتگیه عضلاتته

اگ خیلیه برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان نی نی گولوها مامان نی نی گولوها هفته سی‌ام بارداری