من ام ار ای مغز انجام دادم ترس داره ولی قابل تحمله
من ام را ای مغز انجام دادم هیچ ترسی نداشت عزیزم
انجام دادم عزیزم ولی ترس نداشت
منم ام آر آی مغز و گردن دوبار دادم عزیزم نترس
من از مغز و ستون فقراتم برام انجام دادن با تزریق بود .چون خودم درد داشتم و مریضیم به سرما واکنش میداد خیلی سردم شده بود و جوری میلرزیدم که اجازه دادن پتو انداختن رو پاهام
نه سعی کن بخوابی ریلکس کنی
منم انجام دادم اصلا ترس نداره
من ام ار مغز و گردن انجام دادم ترس داره ولی قابل تحمله واقعا قابل تحمله اون لحطه به بچت و به چیزای خوب فک کن
عصایی میخای انجام بدی؟من دوماه پیش انجام دادم واس گردنم
تاریک نیس فقط یکم سرده و تپش قلب گرف بودم همین
من انجام دادم مثه شما از بستگی زیاد فضاش اخراش داشت حالم بد میشد که زنگ و زدم گفتن یکم تحمل کن تمومه
من ۱۹ سالگی چندبار انجام دادم ن ترس نداشت اصلا فقط خیلی سردم شد پتو اوردن برام
نه چه ترسی کلن چشماتو از اول ببند باز نکن
من گردن انجام یکم استرس داره
من مغز و گردن انجام دادم ترس نداره اتفاقا من کلی ریلکس کردم داخلش🥴
من از جوابش میترسیدم که خداروشکر چیزی نبود خوبه
بله عزبزسه بار نه اصلا ترس نداره فقط سردت میشه چون اتاق خیلی سرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.