خیلی قشنگه مفت خریدی
من کفش تابستون پارسال واسش ۵۵۰گرفتم
پسر من سایزش ۲۵، مبارکش باشه😍
پای دختر من ۲۳
قیمتش خیلی خوب گرفتی
شبیه این گرفتم ۸۵۰ دوماه پیش . منم ۲۶ گرفتم فککنم
مبارک باشه عزیزم
پای دختر من 21
خوشگله عزیزم مبارکش باشه
عااالی خریدی مبارک دختر منم ۲۷
مبارکه
من اوله پاییزهمیناروخریدم براش فقط رنگشون فرق داره ولی خیلی سنگینه پوشوندنش سخت بودولی پسرم اصلن باهاشون خوب راه نمیومد خیلی پشیمون شدم ک خریدم اول میگفتم چراخوب راه نمیاددرصورتی ک خونه قشنگ راه میره بعدک کفشه دیگ پوشوندم فهمیدم مشکل ازایناست
منم فک کنم 700خریدم یا800
واقعا چقدر خوب گرفتی من برا پسرم ی صندل گرفتم این قیمت
خیلی خوب خریدی
اینجا همینو دیدم بالای ۸۰۰ بود
آره گلم مبارکش باشه
خوب گرفتی گلم
24 گلم
بنظرم یکم سنگینن
چ بامزه س مفت خریدی مبارکش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.